تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

چگونگی افزایش اعتماد خریداران برای برندهای ایرانی تجهیزات دندانپزشکی ؟

 

در این مقاله قصد داریم میزان اعتماد دندانپزشکان به تجهیزات دندانپزشکی   ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم. در این سالها شاهد تولید برندهای ایرانی در این بازار هستیم که البته تعداد انها زیاد نیست ولی ایا همین تعداد موجود توانسته اند نظر مخاطبان در خرید را به خود جلب کنند یا خیر؟ باید خاطر نشان کرد که رقبای این برندهای ایرانی برندهای اروپاییوامریکایی هستند که از نظر قیمت بسیار گران تر هستند و از نظر کیفیت هم با کیفیت تر .

برندهای چینی هم در این بازار موجوداست که چند سالی است که جای خود را پیدا کرده و اغلب خریدارن تهیه برند چینی را بران ترجیح می دهند .این باور شاید تا چند سال گذشته درست بود ولی امروزه برخی محصولات از برندهای ایرانی بسیار با کیفیت تر و بهتر از مشابه چینی خود هستند و اغلب کارشناسان فروش این دسته از محصولات را به خریداران پیشنهاد می کنند.

خرید تجهیزات دندانپزشکی   ازبرندهای ایرانی مزیت هایی که دارد که راحتی در پیدا کردن قطعات از جمله مهمترین انهاست. اگر تولیدات داخل با بالاترین کیفیت کار کنند و نظر مخاطبان خود را به خوبی جلب نمایند باعث می شود تا خرید این محصولات بیشتر و چرخه تولید رونق زیادی پیدا کند. به نظر در این میان تخصص و تجربه کافی وجود دارد و تنها چیزی که کمبود ان احساس می شود سرمایه است .اغلب افراد متخصص سرمایه لازم برای راه اندازی چرخه تولید محصولات را ندارند ودر این میان وجود یک سرمایه گذار کاملا احساس می شود.

در واقع کشورهای صنعتی این راه را رفته اند و کنار هم قرار گرفتن سرمایه گذار و نیروی متخصص باعث شده تا این چرخه به بهترین شکل ممکن روند رو به جلو داشته باشد. در ایران ولی اغلب سرمایه داران وارد کننده هستند و ترجیحشان بر این است تا کاری با کمترین ریسک را انجام دهند زیرا تولید کننده در ایران با هیچ حمایت و پشتیبانی همراه نیست و چه بسا تولید کنندگانی که ورشکست شده و سرمایه خود را در این سالها از دست داده اند.

تجهیزات دندانپزشکی   و پزشکی جزو دسته محصولاتی هستند که باید به تولید ان توجه ویژه ای شود و خود دولت و مسئولان به میان بیایند و تولید کنندگان و متخصصان را ترغیب به راه اندازی این چرخه نمایند. هر چقدر که این اتفاق زودتر عملی شود سود ومنفعت زیادی برای ما خواهد داشت. البته ما در این سالها باید به جایگاهی می رسیدیم که الان یکی از قطب های صادر کننده در منطقه بودیم که متاسفانه به دلایل زیاد و کم کاری های موجود این هدف دست پیدا نکردیم.

در صحبت با نیروهای متخصص در این زمینه اغلب اظهار می کنند که ما در تولید هیچ گونه تجهیزاتی دچار کمی و کاستی نیستیم و تخصص لازم برای کوچکترین تا بزرگترین محصولات پزشکی و دندانپزشکی را داریم. بنابراین باید راهی برای ارتباط سرمایه گذار و تولید کننده وجود داشته باشد.در حال حاضر اقداماتی برای این کار صورت گرفته و صدا و سیما دست به کار شده و با سخت برنامه هایی افراد با ایده های مفید را دعوت می کند و انها با ارائه ایده خود به دنبال سرمایه گذار می گردند و سرمایه گذاران با بررسی جوانب می تواند با این افراد وارد تعامل شوند.این اقدام تازه شروع کار است و بهتر است تا از این اقدامات در سطح گسترده تری انجام شود.

تجهیزات دندانپزشکی   و پزشکی چون مستقیما با جان و سلامت افراد در ارتباط است کمبود و یا نبود ان فاجعه ای بزرگ را به بار می اورد.این مساله برای داروها پر اهمیت تر می شود. فلذا هذچه زودتر باید توجه به این موضوع شود تا در چند سال اینده به قدری در این زمینه به خودکفایی برسیم که میزان وارداتمان به صفر برسد و یا از طرفی به قدر ی برندهای با کیفیت ایرانی در بازار بریزیم که کسی سمت برندهای خارجی نرود.

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 14:41

سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی چه کمکی در راستای شناخت بهتر محصولات می کند؟

تجهیزات دندانپزشکی     جزو دسته محصولاتی است که گسترده وسیعی دارد و برندهای مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد.کسب اطلاع از هریک از این برندها کار بسیار زمان بر و زمانی که یک دندانپزشک نیاز به خرید هریک از تجهیزات مانند یونیت، اتوکلاو،رادیوگرافی و..... را دارد باید شناخت کافی نسبت به هریک از برندها به دست اورد تا در نهایت بتواند خرید خوب و مفید را داشته باشد.

امروزه شاید لازم نباشد تا برای خرید این محصولات دندانپزشک زمان زیادی را صرف کند و تنها با یک سرچ ساده در گوگل می تواند به این دسته از اطلاعات برسد ان هم از طریق سایت های معتبر در این زمینه .حتی این امکان برایش وجود دارد که چند برند را با هم مقایسه کند و هرکدام که برایش کارامدتر بودند را خرید کند و حتی از میان شرکت های مختلف عرضه کننده بهترین قیمت را  پیدا و خرید نماید.

بروز این سایت های اینترنتی در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی     کمک بزرگی برای حفظ زمان برای دندانپزشکان بود و انها دیگرنیازی به گذاشتن زمان در بازارهای سنتی ندارند.مرکز اصلی خرید تجهیزات در انقلاب مرکزیت شهر است مکانی که همیشه شلوغ بوده و رفتن و رسیدن به این مکان خود زمان زیادی را می برد و بعد از رسیدن دندانپزشک با انبوهی از مغازه ها و برندها ی مختلف روبرو می شود و ممکن است دچار سردرگمی در خرید شود فلذا بهترین توصیه ما به شما این است که محصولات مورد نظر خود برای خرید را در اینترنت جستجو کنید.

در بازار تجهیزات ما هر ساله شاهد ظهور برندهای جدید و یا محصولات جدید با کارادنبال یی به روزتر هستیم و یک دندانپزشک ممکن است از امدن این محصولات که در عملکرد کاریش تاثیر مثبت بگذارد اطلاعی نداشته باشد فلذا بازهم سایت ها ی تخصصی فروش تجهیزات هستند که کمک کننده اند و با معرفی این برندها انها را به دندانپزشکان می شناسانند.

در سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی     شما عزیزان این اطمینان را داشته باشید که محصولاتی که عرضه می شوند کاملا اصل بوده و شما هیچ کالای قاچاق و بی کیفیتی را در این سایت ها ی اینترنتی پیدا نخواهید کرد و همه محصولات عرضه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و به راحتی تنها با چند کلیک شاده می توانید به این محصولات دست پیدا کنید و با یک تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

در تماس با شرکت های فروشنده برای خرید محصول می توانید از مشاوره کارشناسان فروش این شرکت ها نیز استفاده کنید و انها به شما کمک می کنند تا اطلاعات تکمیلی تری راجع به محصولی که می خواهید خریداری کنید کسب نمایید.به این نکته مهم درزمان خرید حتما توجه کنید که محصولی که خریداری می کنید حتما خدمات پس از فروش داشته باشد زیرا اغلب تجهیزات نیاز به سرویس های دوره ای دارند و باید حداکثر سالی یکبار توسط تکنیسین های مجرب سرویس شوند تا عملکرد خوبی را ارائه دهند فلذا شرکت عرضه کننده موظف است تا بر روی محصول خود خدمات پس از فروش بدهد.

در زمان خریدتجهیزات دندانپزشکی     دقت کافی داشته باشید تا گول افرادی که برندهای بی کیفیت و قاچاق را عرضه می کنند نخورید در اصل دنبال محصولی با قیمت پایین نباشید و بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.اغلب کالاهای قاچاق از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و بعد از مدتی دچار خرابی می شوند و فروشنده نیز هیچ مسئولیتی را در قبال این خرابی قبول نمی کند و این باعث می شود تا هزینه ای چند برابری را متحمل شوید و محصولی جدید را خریداری کنید.

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 14:57

تولید صد در صدی تجهیزات دندانپزشکی در داخل کشور تا چه زمانی امکانپذیر است؟

در مقاله گذشته دلیل فرار از تولید تجهیزات دندانپزشکی     و پزشکی را بررسی کردیم.اینکه چطور سوداوری واردات مانع از از این شده تا چرخه تولید داخلی از کار بیفتد. راهکارهایی برای مقاله برای این امر وجود دارد ولی تا رسیدن به نتیجه مطلوب زمان نیاز است و به یکباره نمی توان تولید را با بالاترین کیفیت راه اندازی کرد و در واردات را به یکباره بست همهاین کارها نیاز به زمان دارند.

زمانی که ما در این سالها تلف کردیم و بهتر است تا از این پس غافل نشویم و فرصت های از دست رفته را بازیابیم. راه حل تولید داخلی این است تا انرا به دست متخصصان بسپاریم انها به خوبی می دانند که این چرخه را به کدام سمت و سو ببرند. راه افتادن تولیدات در داخل کشور به قدری کمک کننده است که اگر در سالهای گذشته به ان توجه بیشتری می شد در این اوضاع تحریم ها شاهد این همه نگرانی بر روی تجهیزات نبودیم.

تجهیزات دندانپزشکی    و پزشکی جزو کالاهای اساسی است و باید توجه ویژه به موجود بودن انها در بازار شود.و در سالهای اینده شاهد فرارگیری برندهای ایرانی در بازار باشیم و کیفیت انها به قدری بالا رفته باشد که دیگر هیچ دندانپزشکی سراغ برندهای دیگر نرود و همه ترجیحشان خرید برندهای داخلی باشد.این قابلیت در متخصصان داخلی ما وجود دارد به شرطی که در راستای درست استفاده شود.

این دسته از تجهیزات که مستقیما با سلامت جامعه در ارتباط است هیچ ازمون و خطایی در تولید محصولات ان وجود ندارد و همه تجهیزات باید از با کیفیت ترین متریال ها ساخته شوند زیرا عملکرد بد این تجهیزات مستقیما می تواند بروری کار دندانپزشک تاثیربگذارد و از طرف دیگر بر سلامت بیمار تاثیر گذاری منفی داشته باشد.

فلذا تولید کنندگانتجهیزات دندانپزشکی    با استفاده از تجربیات برندای خوب خارجی و درس گرفتن از خطاها و اشتباهات انها و اینکه انها برای رفع مشکلات چه راه حل هایی را در پیش گرفته همه می تواند کمک کننده باشد تا ما دیگر دچار این خطاها نشویم و محصولاتی بی عیب و نقص را تولید کنیم و به قدری کیفیت محصولات داخلی را بالا ببریم که دندانپزشکان و پزشکان ما همه رغبت در خرید برندهای ایرانی داشته باشند تا برندهای خارجی.

همه این دستاوردها نیاز به اتحاد و همدلی دارد اول از همه مسئولین دلسوزی که نیت و قصد انها پیشرفت کشور است و متخصصانی که با فراهم امدن بستر مورد نیاز می توانند تولید کنندگان نمونه ای برای کشور باشند و کاری کنند تا به خودکفایی برسیم و این همه وابستگی از دوشمان برداشته شود.

به هر روزی باید ین اتفاق بیفتد که ما شاهد تولید تجهیزات دندانپزشکی    و پزشکی  در داخل کشور باشیم و فراموش نکینم که هر لحظه دیرکرد راجع به این مساله می تواند ضررهای زیادی را به اقتصاد کشور وارد کند.در سالهای گذشته همیشه شاهد فرار نخبگان و متخصصانی بودیم که در داخل کشور تعلیم می دیدند و بعد از مدتی به دلیل نبود بسترلازم برای استفاده از این تخصص به سایر کشورها می روند.این هنر مسئولین ماست تا سعی کنند تا بستر را بسازند تا این استعدادها به خوبی در داخل خود کشور استفاده شوند.

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 121 تاريخ : شنبه 26 بهمن 1398 ساعت: 18:59

علت فرار متخصصین در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی و پزشکی

 

تجهیزات دندانپزشکی    جزو دسته محصولاتی هستند که طی سالیان گذشته به طراحی و تولید ان توجه زیادی شده است البته در کشورهای اروپایی و بعضا هم چینی.دولت ها به بهداشت و  سلامت جامعه در سالهای اخیر توجحات ویژه ای داشته اند و بخش مهمی از این توجحات به تولید تجهیزات در این زمینه معطوف بوده است.اعطای امکانات ویژه به تولید کنندگان و متخصصان در این زمینه از جمله مواردی است که به این کار کمک ویژه ای می کند.

از جمله مهمترین کارهایی  که در کشورهای اروپایی انجام  میشود و ما شاهد پیشرفت انها هستیم توجه به نیورهای جوان و متخصص است به گونه ای که از کشورهای جهان سوم بسیاری از این جوانان و متخصصان تمایل به رفتن وکار کردن در این کشورها دارند و فقط به خاطر شرایط و اهمیتی که به انها در این کشورها داده می شود.

در کشوری مانند ایران دانشجویان رشته مهندسی پزشکی بعد از فارق التحصیلی در این رشته به جای اینکه از تخصصی که بدست اورده اند در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی    وپزشکی استفاده کنند به شغل های دیگری بی ربط روی می ااورند که به دلیل نبود بازار کار در این زمینه است.فلذا برخی از انها هم که از دانشگاه های خوب ایرانی فارق التحصیل شده اند به کشورهای اروپایی و امریکایی مهاجرت می کنند و عملا دانش علمی خود و نوابغمان را سالیانه به این کشورها صادر می کنیم.

فارق التحصیلان ما در این رشته با ایده های زیادی که در ذهن دارند زمانی که به بازار کار مراجعه می کنند با حجمی از باند بازی ها و بی عدالتی ها روبه رو می شوند و بعد از مدتی متوجه می شوند که اگر ایده ی ناب  وخوب و تخصص کافی هم در این کشور داشته باشند بازهم راه به جایی نمی برند در نتیجه اغلب انها اغدام به مهاجرت میکنند و با رفتن به کشورهای اروپایی این علم وتخصص را در این کشورها استفاده می کنند و باعث پیشرفت انها می شوند.

دلیل اصلی این مساله بغرنج نداشتن برنامه ای کارامد و زیر ساخت مناسب است.برای مثال فردی که سرمایه دارد و می خواهد در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی    بستری برای تولید و طراحی راه بیندازد در وحله اول با حجم عظیمی از قوانین و مراحل سخت روبه رو می شود و سنگ اندازی های بسیار کهفردرا دلسرد می کند و ترجیحش بر این می شود تا به جای اینکه دست به تولید بزند اقدام به واردات کند که کم دردسر تر و پرسودتر است.

از طرفی دیگر دانشجوی متخصصیکه فارق التحصیل می شود بعد از مراجعه به بازار کار می بیند که تعداد کمی کارخانه تولیدی برای استفاده تخصصش در انها وجود دارد و در واقع فضای مناسبی برای استفاده از توانایی هایش پیدا نمی کند فلذا این توانایی و تخصص را با خود به کشورهای اروپایی میبرد که استقبال زیادی از این تخصص و توانایی می کنند و احترام زیادی برای ان قائل هستند.

همین امر باعث شده که ما امروزه در بازار مهم تجهیزات دندانپزشکی    و پزشکی شاهده حجمه زیادی از برندهای خارجی باشیم به جای برندهای داخلی .این مساله پیامدها و اسیب های زیادی را برای کش ور ما به ارمغان اورده است و مهمترین انها همین تحریم هاست که چه تاثیر بدی بر روی بازار گذاشت و باعث کمبود و یا نبود برخی کالاها و داروها شد.امید است تا دیگر این روال نافرجام در تولید را ادامه ندهیم ومسئولان زیربط چاره ای اساسی برای این مشکلات بیندیشند.

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت: 16:08

تجهیزات دندانپزشکی جدید چگونه باعث از بین رفتن خطای انسانی شده اند؟

 

یکی از مسائلی که امروزه مورد توجه است مخصوصا در زمینه پزشکی و دندانپزشکی ساخت تجهیزات هوشمند کارامد در این زمینه است. تجهیزاتی که با تولید انها کار را برای دندانپزشکان و پزشکان راحت تر کرده اند. در گذشته یک دندانپزشک هر چقدر هم در کارش ماهر و با تجربه بود باز ممکن بود دچار خطاهای جدی شود و صدمات بدی را به بیمار وارد کند و دلیل ان هم هوشمند نبودن تجهیزات دندانپزشکی    و پزشکی بوده است.

زیرا انسان هرچقدر هم در کارش ماهر باشد تا حدی می تواند دقت عمل به خرج دهد  و از یک جایی به بعد نیاز است  تا دقت عمل بیشتر توسط تجهیزات هوشمند انجام پذیرد. در حال حاضر شاهد وجود همچین تجهیزاتی در بازار تجهیزات دندانپزشکی هستیم و می بینیم که هر ساله به امکانات این تجهیزات اضافه می شود و تچهیزات جدید نسبت به تجهیزات دو سال قبل هوشمند تر شده اند.

فرقی هم ندارند که پزشک و دندانپزشک چقدردر کارش متبحر است و تجربه دارد.یک دندانپزشک کم تجربه و تازه شروع به کار کرده و یک دندانپزشک با سابقه هر دو در زمان خرید تجهیزات دندانپزشکی    تمایل دارند که بهترین و به روز ترین این تجهیزات را خریداری کنند تا بتوانند از تکنولوژی های نوین به کار رفته در این زمینه به خوبی استفاده کنند.

شما به عنوان یک دندانپزشک اگر در بازار تجهیزات چرخی بزنید خواهید دید که چقدر تنوع محصولات مختلف در این زمینه زیاد است و نیاز به زمان زیادی جهت شناخت این تجهیزات نیاز است.فلذا توضیه ما به شما عزیزان این است که قبل از مزاجعه به بازار اطلاعات لازم را نسبت به محصولی که می خواهید بخرید کسب نمایید و بعد اقدام به خرید کنید و در میان نیز از مشاوره کارشناسان فروش در این زمینه نیز استفاده نمایید.

تجهیزات دندانپزشکی     نیز مانند سایر وسایل و تجهیزات در دیگر صنف ها سایت های تخصصی دارد که در توسط افراد خبره و با سابقه در این صنف راه اندازی شده است و کمک می کند تا شما عزیزان با مراجعه به ان سایت ها وارد دنیایی از تجهیزات شوید تا اطلاعات جامعی را از طریق این سایت ها کسب نمایید.اطلاعاتی که حاصل سالها تجربه و کار در این صنف است که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از بین انبوهی از محصولات با خیال راحت انتخاب نمایید.

در واقع تکنولوژی خرید اینترنتی در این صنف به کمک دندانپزشکان عزیز امده است تا با خیالی اسوده تنها با فشردن چند دکمه کیبرد و یا توسط گوشی های موبایل به راحتی به هدفشان دست پیدا کنند و در کمترین زمان ممکن بهترین خرید را داشته باشند.

امروزه علاوه بر تجهیزات دندانپزشکی     دندانپزشکان عزیز مواد دندانپزشکی را هم میتوانند به راحتی به صورت اینترنتی خریداری کرده و درب مطب خود تحویل بگیرند.این سایت ها نیاز به حضور فرد برای خرید تجهیزات را از بین می برد و به نظرم یکی از مهمترین مسائلی است که پیش از ان دندانپزشکان درگیر ان بودند و امروزه این مساله برایشان حل شده است.

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت: 16:48

توجه به واردات تجهیزات دندانپزشکی و بی توجهی به تولید داخل معضل اصلی گرانی تجهیزات

تجهیزات دندانپزشکی    جزو مهم ترین محصولات هستند که مستقیما با سلامت دهان و دندان درارتباطند. در سالی که گذشت بازار تجهیزات همانند سایر بازارها دچار نوسانات قیمتی و مشکل موجودی کالا شد.برخی از فروشندگان فروش محصولات خود را متوقف کردند تا اوضاع ثبت شود و برخی افزایش قیمت به محصولات دادند و برخی محصولات نیز دیگر در بازار یافت نشدند و به کل واردات انها منتفی شد.

نبود و کمبود تجهیزات برای مدتی باعث مشکلاتی در این بازار شد و نارضایتی دندانپزشکان را در پی داشت.بعد از موجود شدن هم شاهد افزایش قیمت چشمگیری بر روی محصولات بودیم که نمی توان ان را نادیده گرفت.از طرفی وارد کنندگان این حق را داشتند تا محصولاتی را که می فروشند دوباره باید با قیمت بالاتر بگیرند و مجبور به افزایشقیمت هستند.

از طرفی دیگر دندانپزشکان ناراضی هستند که چرا افزایش قیمت تجهیزات دندانپزشکی    چرا باید اینقدر نامعقول و بدون برنامه باشد و چرا هیچ سازمانی نظارتی بر افزایش قیمت ها ندارد. عمده مشکلات ما در این بی برنامگی ها و اوضاع نبودن نظارت بود و ندادن اطمینان به فروشندگان که حمیت های لازم از انها صورت می گیرد و همین انر باعث شد تا مردم خود اقدام کنند که این مسائل به وجود امد.

البته راه های پیشگیرانه برای  این اتفاقات وجود داشت و ان هم رسیدن به خودکفایی داخلی در تولید بود که متاسفانه هیچ وقت محقق نشد و به جای بها دادن به تولید کنندگان داخلی هر روز عرصه را برای انها تنگتر کردند و این شد که با تحریم اوضاعمان به شدت نابه سامان شد.

کشور ما در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی     نخبه کم ندارد که هر کدام از انها این توانایی را دارند که این چرخه را به بهترین شکل ممکن به راه می اندازند ولی چون استفاده ای از انها نمی شود و چرخه تولید داخلی جوری فلج است که این استعدادها به خارج از کشور مهاجرت می کنند و این خود بزرگترین ضرر است و این که کی و کجا مسئولان ما می خواهند این مساله را متوجه شوند خود مساله ای است که با گذشت هر روز ان مارا به عقب می اندازد.

ولی چون واردات همیشه سود و منفعت بیشتری داشته است به ان توجه بیشتری شده و حتی شاهد ان هستیم که کالاهای قاچاق به راحتی وارد کشور می شوند بدون انکه کسی جلوی انرا بگیرد ولی برای تولید داخلی به قدری سنگ اندازی می کنند که فرد از کار خود منصرف شود و سرمایه خود را در واردات بیاورد و این می شود وابستگی صد در صد به کشورهای دیگر.

تجهیزات دندانپزشکی    و پزشکی  و داروها دسته محصولات مهمی هستند که باید به ان توجه ویژه شود تا در اوضاع بحران دچار کمبود و یا نبود ان نشویم و با این اوضاع به وجود امده به این نتیجه رسیدیم که هیچ تدبیری برای این مساله در این سالها اندیشیده نشده بود. امید است تا در اینده حداقل شاهد پیشرفت های عظیی در زمینه تولیدات بوده باشیم و از اتفاقات اخیر درس گرفته باشیم.

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 116 تاريخ : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 15:05

سایت های اینترنتی در خرید تجهیزات دندانپزشکی و اطلاعاتی که در اختیار خریدار می گذارند.

امروزه شاهد شکل گیری سایت های اینترنتی هستیم که بی غرضانه محصولاتی که به فروش می رسانند را نقد میکند. از جمله یکی از این سایت های پرطرفدار دی جی کالاست که با استقبال زیاد مردم روبرو شده است.در زمینه های تخصصی مانند تجهیزات دندانپزشکی    نیز در این سالها شاهد شکل گیری چنین سایت هایی بوده ایم.

اینکه دندانپزشک به راحتی تنها با سرچ محصول مورد نظر خود در گوگل می تواند به منبعی از اطلاعات مفید دست یابد خود امکانی است که مورد توجه قرار گرفته .شرکت ها اقدام به راه اندازی سایت های اینترنتی برای معرفی محصولات خود کرده اند و در میان برخی سایت ها که تقریبا تمام محصولات و برند ها را دارند اقدام به معرفی کامل هر محصول کرده اند و هر دستگاه را با توجه به مزایا و معایبی که دارد به مشتری معرفی می کنند.

زمانی که قصد تحقیق وبررسی در رابطه با خرید تجهیزات دندانپزشکی    را داشته باشید به هر شرکتی که بروید از محصولاتی که دارند تعریف می کنند و محصولات خود را بهترین محصولات در بازار می دانند و در واقع تعریف انها مغرضانه است و ترجیحشان بر این است تا نظر شما را به محصولاتی که دارند جلب کنند در صورتی که سایت های معتبر تجهیزات که تمام برندها را در خود جای داده اند اینامکان را برای شما فراهم نموده اند که اطلاعاتی درست و بی غرض را در اختیارتان قرار می دهند.

این امر باعث می شود تا دندانپزشک خرید مفید و با کیفیت را داشته باشد. همه این امکانات برای راحت تر کردن روش های خرید و کم کردن سردرگمی خریدار در حین خرید محصول مورد نظر است.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و جا افتادن بیشتر خرید اینترنتی بین مردم خرید راحت تر شده و دیگر مثل گذشته نیاز به حضور در بازارهای شلوغ نیست و تنها در خانه با چند کلیک ساده می توان کالای مورد نظر را سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

تجهیزات دندانپزشکی    نیز جزو دسته محصولاتی به شما می روند که در خرید انها باید دقت و حساسیت لازم خرج شود دربازار گسترده این تجهیزات محصولاتی را مشاهده می کنیم که کیفیت ندارند و خرید انها تنها هزینه اضافی است و بعدا دندانپزشک دچار پشیمانی می شود.

پس بهتر است به خوبی شناخت داشته باشید و بعد دست به خرید بزنید.وضعیت به گونه ای شده که دیگر برای وارد کننده وارد کردن برندهای اروپایی نمیصرفه و فرد مجبور است از چین محصول وارد کند که صدالبته کیفیت انها قابل مقایسه با برندهای اروپایی نخواهد بود.

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 114 تاريخ : دوشنبه 2 دی 1398 ساعت: 16:30

وضعیت بازار تجهیزات دندانپزشکی در سال 98

با سلام به تمامیه همراهان عزیزی که در سال گذشته ما را همراهی کردن امیدواریم مطالب ارائه شده مفید واقع قرار گرفته باشد.در سال جدید نیز قصد ما ادامه همین راه برای بالا بردن اگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان به بازار تجهیزات دندانپزشکی  تا بدین وسیله دیدی روشن را به این بازار پیدا کنید.در این مقاله به بررسی وضعیت این صنف در سال جدید می پردازیم وبه این موضوع می پردازیم که چه اتفاقی ممکن است در سال جدید بیفتد و ایا بازار شاهد نوسان شدید مانند سال گذشته خواهد بود یا خیر؟

با توجه به شرایط نابه سامانی که کل اصناف در سال 97 داشتند صنف تجهیزات دندانپزشکی هم به شدت نوسان پیدا کرد و در برهه ای از زمان مسئولان تصمیم گرفتند با اختصاص ارز دولتی نوسانات را کمی ارام کنند و مشکل را تا حدودی برطرف نمایند ولی همانطور که همه شاهد بوددیم این راه حل نه تنها اگاهانه نبود بلکه موجب به وجود امدن مشکلات جدیدی شد که در روند افزایش مجدد قیمت ها بی تاثیر نبود و ما شاهد هیچ راه حل سازنده ای در این برهه زمانی نبودیم.

به هر حال سال 97 با اتمامیه پستی و بلندی های خود به پایان رسید و همه اصناف را با کوله باری از تجربه های سازنده خود راهی سا 1398 نمود.انتظار می رود در این سال بازار تجهیزات دندانپزشکی  شاهد رونق روزافزون تر در تمامی بخش های خود اعم از تولید و توضیع و صادرات خواهد بود .در ادامه مقاله با توجه به نامگذاری سال رونق تولید به بررسی جدیدترین تولیدات و اتفاقاتی که در حال وقوع است می پردازیم.به طور کلی تولیدات تجهیزات در ایران به دو دسته تقسیم می شود:

1-تولید تحت لیسانس شرکت های خارجی که در این نوع تولید اغلب قطعات غیر الکترونیکی در ایران تولید شده و قطعات اصلی و الکترونیکی نیازمند تکنولوژی روز در کشورهای دیگر مانند اسیایی و اروپایی تولید شده و وارد کشور می شود و تنها توسط تیم های اسمبلینگ در کارخانجات ایرانی اسمبل شده و برای ارائه به بازار عرضه می شوند

2- در این روش کارخانجات در ابتدا به وسیله CKD احداث شده و تمامی قطعات در خارج از کشور تولید و به صورت قطعه به کشور وارد و در کارخانجات CKD اسمبل و به بازار عرضه می شوند.

به طور کلی این دو روش در نظام تولیدی تاثیر خاص و شایسته ای بر رونق بخشیدن به تولید ملی و افزایش دانش و ایجاد تکنولوژی نوین تولید تجهیزات دندانپزشکی  هیچ کمکی نخواهد کرد.حال سوال اینجاست برای رونق بخشیدن به تولید ملی در سال 1398 و ارائه محصولات با کیفیت ایرانی به بازار تجهیزات چه باید کرد.برای پاسخ به این سوال  کلیت نظام تولید در کشور نیازمند بازبینی های قانونی ،سیستماتیک و از بین بردن روند طولانی اداری برای گرفتن انواع مجوزها است.ولی این باعث نا امیدی تولید کنندگان نمی شود.

البته همکاری با برندهای معتبر و کسب دانش و ورود تکنولوژی های روز در تولید تجهیزات بسیار لازم و ضروری است به شرطی که از قالب CKD خارج شود و تولید واقهی حتی در اشل های کوچک منجر شود.البته بنده تاکید دارم که برندهای اروپایی شایسته ورود به بازار ایران را دارند زیرا دندانپزشکان ما بهترین متخصصان در سراسر دنیا هستندو ابزارهای کاری با کیفیت تبهر کاری انها را بالا می برد.

اهمیت تولید تجهیزات دندانپزشکی   در داخل کشور به قدری مهم است که باید سریعا حمایت های لازم از انها صورت گیرد وتا به حال هم دیر شده است.تجهیزاتی که ارتباط مستقیم با سلامت افراد دارد باید در اولویت توجه قرار بگبرند تا مبادا تحریم ها تاثیر منفی بر عرضه انها بگذارد و از اینرو مشکلات جدی را به وجود اورند.امیدواریم تدابیر مفیدی از طرف مسئولان مربوطه در سال جدید چیده شود تا مشکلات و مسائل به وجود امده مرتفع شود و نگرانی های به وجود امده از بین بروند

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 19 فروردين 1398 ساعت: 18:18